Zoek je iemand die jouw werkomgeving faciliteert en aangenamer maakt? Iemand die ondersteuning biedt en aan wie je de meest diverse taken kan toevertrouwen? Kies dan voor de Olive Supporters.
Office management
Afspraken plannen
Planning beheren
Post verwerken
Bestellingen plaatsen
Presentaties en verslagen maken
Evenementen organiseren
Reservaties maken
Updaten contactgegevens klantenbestand
Digitaliseren van contracten
...
Finance
Offertes maken en opvolgen
Facturen maken
Debiteurenbeheer: opvolgen van niet-ontvangen betalingen, aanmaningen versturen, ingebrekestellingen opmaken en eventueel juridische procedures opstarten
Betalingen verwerken
Binnenkomende facturen verwerken
BTW-aangifte voorbereiden
Financiële rapportering
...
HR
Sollicitanten opvolgen
Contracten voorbereiden
Warm welkom voor nieuwe medewerkers (voorzien van alle kantoorbenodigdheden, rondleiding, kennismakingen)
Verzekeringen beheren
Kostennota’s verwerken
Wagenparkbeheer
Afstemmingen met het sociaal secretariaat
...
Wat zijn de voordelen?
Je geeft het werk in handen van specialisten: ze blinken uit in time management, maken overzichtelijke presentaties, ze hebben een ongelooflijk organisatietalent en straffe communicatievaardigheden.
Onze specialisten zorgen voor tijd. Je volgt het werk op in plaats van het zelf uit te voeren. Dat betekent minder stress en meer tijd om te focussen op je klant, medewerkers of product. Want dat is wat er echt toe doet, toch?
Onze specialisten zorgen voor kwaliteit. Je vergeet geen afspraken, je hebt geen dubbele boekingen, restaurants zijn gereserveerd en hotels tijdig geannuleerd, verslagen zitten in je mailbox of contracten kunnen snel worden geraadpleegd in de cloud waar en wanneer je die ook nodig hebt. En die eindejaarsdrink? Daar hoef je enkel te verschijnen, drank en hapjes zijn geregeld.
Wij hebben Nederlands/Engels/Spaans sprekende mensen aan boord, klaar om je te assisteren waar en wanneer je ze nodig hebt.